Opslag

Collapse
No announcement yet.

Modtagelse af nye brugere...

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• MoBak
    replied
    Re:Modtagelse af nye brugere...

Cthulhu wrote:
    Jeg foreslår, hvis det er muligt, at man får en pm når man opretter sig, hvori der er et link til baristaordbogen og andre ting der gør det nemmere at afkode hvad vi skiver.

En lille besked om at vi ikke er så farlige, ville nok også være en god modtagelse.
    Det er en god idé. Jeg ved ikke om vi kan sætte en automatisk PM op, men vi kan redigere teksten i bekrætelsesmailen når man tilmelder sig. Baristaordbogen er Hobzons, så vi skal selvfølgelig lige have tilladelse af ham, inden vi linker til den...

Leave a comment:

• Cthulhu
    replied

Jeg foreslår, hvis det er muligt, at man får en pm når man opretter sig, hvori der er et link til baristaordbogen og andre ting der gør det nemmere at afkode hvad vi skiver.

En lille besked om at vi ikke er så farlige, ville nok også være en god modtagelse.

Leave a comment:

• Shotmaker
    replied

Jeg måtte lige bruge lidt tid på at genfinde en traver fra en gammel tråd:

Obligatorisk pensum:

The problem with forums 1
    The problem with forums 1

Så er forventningerne ikke sat for højt

/Peter

Leave a comment:

• MoBak
    started a topic Modtagelse af nye brugere...

Modtagelse af nye brugere...

Det er i tråden \"Hvordan fandt du EspressoBar\" blevet nævnt, at det for nye brugere måske godt kan være lidt skræmmende at skulle skrive sin første post her på siden, da det hurtigt virker meget teknisk og indspist herinde, når man kommer som ny bruger og ny person i espressoverdenen (fri fortolkning af filip\'s input).

Dette tror jeg filip har ret i, og det vil jeg meget gerne have fundet en løsning på. For dem som har været her længe, tror jeg ikke der er nogen tvivl om, at der generelt er en holdning til, at der ingen dumme spørgsmål findes. Alle newbie spørgsmål er velkomne, og jeg har aldrig set arrogange/nedladende svar på disse fra vores brugere. Espressoverdenen er kompliceret og ja - temmelig indspist - indtil man lige bliver dus med de mest basale udtryk. Sådan var det for os alle i starten.

Men hvordan sikrer vi, at alle nye brugere opdager dette inden de bliver \"skræmt væk\"? Alle forslag modtages med kyshånd
Working...
X