Opslag

Collapse
No announcement yet.

Steam starter sent på Oscar

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Steam starter sent på Oscar

Kan det passe, at man skal dreje en hel omgang på drejeventilen før at dampen begynder at komme ud på Ocaren?

/Claus
    ECM Synchronika
    Lagom P64 - Option O - med SSP Red Speed Burrs High Uniformity

Re:Steam starter sent på Oscar

Det kommer an på, hvor du har den knappen stående Jeg anser den for lukket, når der ikke kommer damp ud, så jeg skal kun dreje en halv omgang - Men ja, der er meget \"frigang\" per default hvis du skruer helt op og helt i
    Sort som en panter, sort som slanter
    Tjent på sort arbejde, og sort som Knight Rider
    Sort som piloten I en Tie Fighter
    Sort som pletterne på Pongo
    Sort som alle andre end Tintin I Congo
    Sort som en afro, så sæt den kaff' på!

Comment

ok, virker bare spøjst. Troede ikke den var helt lukket hvis den ikke var drejet helt i.

Skal i øvrigt siges jeg har serveret 30 cafe latté på min Oscar i dag til l venner, og maskinen levede helt op til mine forventninger.

Den løb aldrig tør for steam, og der blev steamet og brygget på på samme tid. Faktisk var det min kværn der var det svage led i kæden, idet den ikke kunne følge med.

Respekt til Oscar.
      ECM Synchronika

Comment

ja, synes også det er lidt underligt med den knap. - men det virker jo, det skidt! ...
        If it weren\\\'t for coffee, I\\\'d have no identifiable personality whatsoever. ~David Letterman

Comment

Jeps.

Efter ordo.dk\'s indlæg strammer jeg den ikke til mere. Jeg synes det virker forkert ikke at lukke en ventil helt til når man ikke bruger den, men som bang siger \"det virker jo det skidt\" ;-)

Når man ikke strammer den helt til, skal man heller ikke bruge så meget tid med ventilen.

/Claus
          ECM Synchronika

Comment

Working...
          X