Opslag

Collapse
No announcement yet.

Brugt Gaggia Classic til newbee barista?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Brugt Gaggia Classic til newbee barista?

Hej folkens.

Jeg købte for et års tid siden en discount-espressomaskine i Spanien... Den hedder ca. \" Fagor Aroma\" eller noget i den stil.
    Det er en rigtig dårlig maskine, men den har vækket min interesse for kaffe - og i særdeleshed espresso...
    Hele sommerferien har jeg boet i en lejlighed i Berlin, hvor en der boede i lejligheden lånte os sin \"Gaggia Classic\" maskine...
    Jeg overvejer at anskaffe mig sådan en, men i og med jeg er studerende er budgettet lidt stramt.. Derfor tænker jeg om der er nogen der har en sådan til salg brugt? Jeg har lidt over en tusse at spendere på projektet - ved godt det ikke er meget

Kan folk anbefale Gaggia Classic??

MVH. Bjarke
    Silvia & Rocky
    Motta 58 mm. Tamper

Re:Brugt Gaggia Classic til newbee barista?

Fandt denne på DBA.dk.. Det er da meget billigt.. Er der nogen der kender noget til denne maskine!??

http://www.dba.dk/asp/soegning/detai...nceid=56558832
    Silvia & Rocky
    Motta 58 mm. Tamper

Comment

Jeg har en Gaggia Carezza Silvertone, og en konverter fra US til Dansk strøm.
      Den har virket ganske ok men jeg ser efter en ny (oscar) henover nytåret engang.

Hvis det var noget kan du smide mig en mail,
      SCAE certificeret kafferister & medejer af:
      https://holybean.dk Holy Bean coffeeroasters
      Cederfeldsgade 18A
      5560 Aarup (Fyn)

Comment

Hej hej,