Opslag

Collapse
No announcement yet.

Køb af udstyr fra England (Strømstik)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Køb af udstyr fra England (Strømstik)

Hej

Jeg har endelig taget mig sammen til at bestille en espressomaskine (Rancilio Silvia) fra England, hvilken jeg spændt går og venter på. Mit spørgsmål er hvordan og hvorledes jeg nemmest (og uden at ødelægge noget :blush: ) får sat maskinen i et dansk stik.
    Er det bare at købe den første og bedste UK -> DK adapter?

Mvh. HC Riis

Re:Køb af udstyr fra England (Strømstik)

Jeg ville skifte stikket .. den skal nok ladrig retur til England ...

Og velkommen til E-bar ...
    Administrator på EspressoBar
    Nuova Simonelli Appia 1.GR.
    Mazzer Kony Electronic

Comment

Mange tak for det hurtige svar. Må indrømme at jeg ikke er meget for selv at skulle udskifte sådanne, men jeg kan vel \"starte\" med en adapter?

Der er ingen problemer med den strøm maskinen bruger og den i stikkontakten?

Mvh HC

Comment

Kan ikke forstille mig at der skulle være forskel på strømmen ...

Det er nu ellers en nem sag at skifte stikket ... ellers få en der har forstand på el til at skifte den for dig.
        Administrator på EspressoBar
        Nuova Simonelli Appia 1.GR.
        Mazzer Kony Electronic

Comment

Har netop fået at vide, at det er noget man bare \"skal\" kunne gøre, så jeg må igang med at udskifte (med hjælp ).

Jeg takker mange gange for svar og glæder mig til at kunne bruge maskinen!

Mvh HC

Comment

Tillykke med købet HCR, det er en maskine du nok skal blive rigtig glad for. Og velkommen i forummet!

Du skal nok få masser af tid til at gå herinde når først du kommer rigtig i gang med at bruge maskinen, sådan er vi i hvert fald mange der har det :P
            Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Comment

Working...
            X