Opslag

Collapse
No announcement yet.

2009 Silvia

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 2009 Silvia

Hej Folkens,

Faldt over dette:
    http://www.coffeeitalia.co.uk/proddetail.php?prod=RASI

Der er åbenbart kommet en ny Silvia. Udover ny steamarm, steam drejehåndtag og portafilter, så kan jeg ikke lige se gennemskue hvad evt. forbedringer består af. Rancilios egen side er, med vanlig italiensk sans for detaljer, ikke opdateret omkring den nye Silvia.

Desværre er den latterligt lille drypbakke ikke blevet større. Det er mit krav nr. 1 til Silvia.

Tænker også at Rancilio med fordel kunne lave en autoriseret PID opgradering.
    Mvh Morten

--------------------
    Lelit Bianca
    Mazzer Major Electronic
    Mahlkönig Vario
    Hario V60
    Hario 3 kops Siphon
    Hario Skerton

Re:2009 Silvia

Mon ikke det bare er små ændringer i udseendet, som jeg også mener det var sidst. Udover drypbakken kunne de med fordel også lave lidt om på steam-drejehåndtaget så man i det mindste skulle skrue mindre for at ramme fuld styrke.
    Udstyr
    Rancilio Silvia
    Mahlkönig Vario

Comment

Re:2009 Silvia

Nu er Silvia jo en fantastisk maskine men alligevel toppen af \"entry\" modellerne. Derfor vil man ALTID kunne finde på flere ting der kunne være bedre. Den har allerede bevist hvor solid og god den er, så jeg vil ikke tillade mig at kræve mere af den. Disse forbedringer ser i mine øjne flotte og gode ud. Mere end man kunne bede om. Mon prisen ændre sig eller den nye model blot erstatter den gamle?

Comment

Working...
      X