Opslag

Collapse
No announcement yet.

Delonghi EAM 3500 Magnifica

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Delonghi EAM 3500 Magnifica

Hej alle!

Mine forældre ejer en Delonghi EAM 3500 Magnifica (http://spar-momsen.dk/shop/delonghi-eam-3500-1270p.html). Den fungerer rigtig godt, og jeg er begyndt at interessere mig for kaffe og alt, hvad der medfølger. Derofr vil jeg også gerne prøve mine egne evner inden for latte art (nok snarere de manglende evner ). Men jeg tror ikke umiddelbart, at denne maskine kan skumme mælk, som kan bruges til latte art?

Hvis det er sandt, vil en mælkeskummer (http://www.kop-kande.dk/Default.aspx...&PageNum=7) da kunne gøre jobbet?

Reelonghi EAM 3500 Magnifica

Hej ..

Tag et kig på den her også

Den laver en hurtig god skum, men til Latte Art tvivler jeg på nogen om andet end damp kan lave den helt rigtige skum ...

Men lad os endelig høre hvis du finder noget som er godt til Latte Art.
    Administrator på EspressoBar
    Nuova Simonelli Appia 1.GR.
    Mazzer Kony Electronic

Comment

Hej!

Tak for svaret og undskyld den lange ventetid, hvor jeg ikke har givet lyd fra mig.
      Jeg vil overveje, hvad jeg skal gøre - har også i tankerne muligvis at anskaffe en espressomaskine, men i så fald skriver jeg nok herinde efter gode råd

Comment

Hmm... Jeg glemte helt at høre om noget:

Kan en espressomaskine lave alm. kaffe? Forstået på den måde at jeg f.eks. blot lader mere vand løbe igennem portafilteret?

På Delonghi\'en kan man nemlig trykke på en knap alt efter om man vil have en lille, mellem eller stor kop kaffe. Jeg ved dog ikke, om denne regulering foregår ved at lave hhv. mindre eller mere vand løbe igennem?

Comment

Sabrina wrote:
          Hmm... Jeg glemte helt at høre om noget:

Kan en espressomaskine lave alm. kaffe? Forstået på den måde at jeg f.eks. blot lader mere vand løbe igennem portafilteret?
          Nej ... men du kan lave en americano ... espresso efterfyldt med vand ... damm god kaffe
          Administrator på EspressoBar
          Nuova Simonelli Appia 1.GR.
          Mazzer Kony Electronic

Comment

Mange tak for dit svar!

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢