Opslag

Collapse
No announcement yet.

Illy espresso \"skeer\"

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Illy espresso \"skeer\"

Jeg var på en supergod, intim italiensk restaurant i går. Efter maden skulle vi selvfølgelig have kaffe, så jeg bestilte en espersso - en kop Illy som var præcis så ringe som forventet. Udpræget bitter! Men hvad der var meget mere interessant var de \"skeer\", som man fik til sin espresso. Disse var også Illy og i stedet for at bue ned i en lille skål som en ske normalt gør, var disse helt flade - og dermed egnetlig bare en rørepind. Et simpelt koncept, som sender et klar signal: Rør rundt i din espresso!

Jeg var så vild med dem, at jeg spurgte om ikke jeg kunne købe 6 af dem. Det kunne jeg ikke, men jeg kunne FÅ dem. Så kan jeg leve med det er lidt ridsede:
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Re:Illy espresso \"skeer\"

Fedt!

Zone har noget ligende, jeg skal prøve at tage mig sammen til at poste et billede af dem.
    Administator på espressobar
    Izzo Alex Duetto
    Toper Cafemino
    Kværna 1F, Mazzer Mini Electronic A, Rocky
    Pullmann deluxe, Pullmann Barista, Rusbjerg tamper model 2 (prototype ver 2)

Og en masse andet lir... Men alligevel ikke nok...

Comment

De er da totalt fede MoBak!
      Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Comment

Jeg har de samme, købte dem ved Risteriet. ved ikke om de stadig bruger dem til espresso.
        (de var ikke på hjemmesiden)
        8270 Højbjerg

Pour over - The Second Best Use for Your Right Hand

Nuova Simonelli Musica, Casadio , Mahlkönig Guatemala , Hottop Analog
        og de fleste manuelle brygmetoder www.thybo.org

Comment

Working...
        X