Opslag

Collapse
No announcement yet.

Nybegynder med ny maskine

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• sailor99
    replied
    Re:Nybegynder med ny maskine

Hej Søren!

Jo, jeg har været på coffeegeek, men desværre uden resultat, men jeg tænker også, at der nok skal være en, som har nogle kvalificerede bemærkninger.

Helt ude i den blå luft var købet nu ikke. Jeg havde lært den at kende hos en kollega og fandt, at både maskinen og brygget var udmærket - ikke mindst prisen taget i betragtning. Hvis det går som forventet, at espresso bliver en ny hobby, skal der uden tvivl en helt anden maskine til, men så har "lærlingetiden" været prismæssigt overkommelig. - I hvert fald er det en spændende verden, jeg er kommet ind i, og god kaffe har altid for mig været ren nydelse.

For øvrigt en stor kompliment til Espresso Bar - der er meget godt at hente.

Mvh
    Georg

Leave a comment:

• Søren Wolder
    replied
    Re:Nybegynder med ny maskine

Hej Georg

Jeg kender desværre ikke lige maskinen, men er sikker på, at der er en af de andre, der har hørt eller læst noget om den.

Har du tjekket inde på coffeegeek.com? Der kan du helt sikkert finde noget om den.

Leave a comment:

• sailor99
    started a topic Nybegynder med ny maskine

Nybegynder med ny maskine

Hej!

Jeg skulle måske have spurgt først, men nu fik jeg altså handlet først og spørger efterfølgende, hvilke meninger, der er om følgende:
    G3Ferrari (billede vedhæftet) Link: http://www.g3ferrarigroup.com/en/cat...amp;categoria=

Efter at have læst, hvad der er at læse i Espresso Bar og andre steder, nåede jeg til den konklusion, at det er en god begyndermaskine til en fornuftig pris.

Lad mig høre nogle meninger, da jeg har returret, hvis jeg ikke er tilfreds.

Mvh
    Georg

Post edited by: sailor99, at: 2007/10/10 21:04
Working...
X