Opslag

Collapse
No announcement yet.

Bedste Espressomaskine på markedet

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bedste Espressomaskine på markedet

Hvad vil i dag være det bedste køb af espressomaskine, for en som bare ønsker det bedste?

Speedster
    Mahlkönig PRO M
    Hottop 8828P

Re:Bedste Espressomaskine på markedet

Uden at være ekspert, men har hørt Synesso Syncra vist anses som det vildeste. Men prisen er derefter..
    Gaggia Classic
    Gaggia MD58
    Presso Barista 58 mm.

Comment

Hvis pris og størrelse er ligemeget.
      \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Comment

Jeg vil mene at din egen Appia er noget nær det bedste - Aurelia\'en blev brugt til WBC sidste år og er en fremragende maskine.

Ellers er der jo altid denne her. Den er jo fantastisk med de runde former. :P :laugh: :P :laugh:
        ---
        Nuova Simonelli Musica
        Mazzer Mini kværn
        En utrættelig kaffetørst

Comment

HansHenrik wrote:
          Aurelia\'en blev brugt til WBC sidste år og er en fremragende maskine.
          Og det ved du?

Nu er det jo selvfølgelig altid lidt af en subjektiv vurdering...

LM vil altid være nummer 1 i min bog...
          \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Comment

Jeg tror, at Slayer er én af dem man skal holde øje med, hvis man vil have det mest upbeat på markedet. Den ser ret vild ud!
            Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
            Baratza Forté
            Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Tak for alle bud. Det kan være svært at vælge, da der jo findes et hav af producenter. Jeg er meget glad for Appiaen, dog er den vel stor i et alm. køkken.
              Leder efter en maskine som er mindre men kan steame som Appiaen.
              Speedster
              Mahlkönig PRO M
              Hottop 8828P

Comment

Tommelomsen wrote:
                Jeg er meget glad for Appiaen, dog er den vel stor i et alm. køkken.
                Leder efter en maskine som er mindre men kan steame som Appiaen.
                Så er det nok ikke mit bud du skal gå efter :blush:

Men nu vidste vi jo heller ikke hvorfor du spurgte
                Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
                Baratza Forté
                Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Under festugen var vi flere der havde glæden af at lave kaffe på WBC modellen af Aurelia som vi passede for Kaffemekka.

Iflg. Niels, Mobal og Zacho var det den model der blev brugt og den havde da også et fint klistermærke.

Den var også ret god - også til at steame :-) :P
                  ---
                  Nuova Simonelli Musica
                  Mazzer Mini kværn
                  En utrættelig kaffetørst

Comment

Hvis ens referenceramme kun strækker sig til en maskine er der vel ikke rigtig noget sammenligningsgrundlag. Jeg har prøvet både Aurelia og LM Linea og LM GB5 og LM vinder klart. Desuden var det vist til WBC i år at den blev brugt.

Jeg ved ikke hvordan en Appia steamer, men er der ikke steampower nok i nogle af dualboiler maskinerne på markedet? Størrelsesmæssigt, hvordan er den så for stor? Den er vist ret høj ikke? For det er en GS3\'er jo ikke...

Comment

Mit drømmesetup er en GS/3 og en Robur E (som dog kunne være sjov at se mod en Casadio).

Muligvis er en Cyncra bedre, og der er jo også Speedster, men jeg synes at GS/3 vinder på størrelsen og prisen.

Hvad angår Aurelia, som uden tvivl er en fin maskine, så tror jeg ikke at man skal tage det at den er officiel WBC maskine som et udtryk for at særlige kvaliteter, men i højere grad et udtryk for, at at NS var villig til at betale mest for sponsoratet.

Men ellers har der også været en del aktivitet på Twitter om LMs nye maskine (har ikke kunne finde billeder, men de er et sted der ude), og Slayer virker også rigtig spændende (og navnet er jo fedt).
                      Mvh Morten

--------------------
                      Lelit Bianca
                      Mazzer Major Electronic
                      Mahlkönig Vario
                      Hario V60
                      Hario 3 kops Siphon
                      Hario Skerton

Comment

Gunde wrote:

Hvad angår Aurelia, som uden tvivl er en fin maskine, så tror jeg ikke at man skal tage det at den er officiel WBC maskine som et udtryk for at særlige kvaliteter, men i højere grad et udtryk for, at at NS var villig til at betale mest for sponsoratet.
                        +1

Comment

Working...
                        X