Opslag

Collapse
No announcement yet.

Anbefaling af firmamaskine

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Anbefaling af firmamaskine

dog ikke til espresso men til almindelig kaffe , vi har tidligere haft Siemems S serien men de blev slidt op rimelig hurtigt , vi regner med at benytte et par stempel kander til møder mm så det er krærn til kop og en 100-200 kopper om dagen umiddelbart.

Ideas ?

Re:Anbefaling af firmamaskine

Hej..

Nu er jeg ikke lige sikker på hvad S serien fra siemens er.. Men en af mine kammerater har en S75.. Er det sådan, eller ligende.
    Hvis det er det, så er der ikke noget og sige til at den går i knæ..

Med 100 -200 kopper om dagen skal i op i en rimelig stor maskine, hvis det altså er noget der skal blive ved med og holde.

Har du et nogenlunde prisleje, så kan jeg prøve og anbefale en vej du skal gå..
    Hilsen Johnny

Faema Legend S1
    Faema MD3000 Touch
    Mahlkoenig Vario
    Jura Ena 9 OneTouch

Tidligere: Rancillio Silvia, ECM Giotto, La Spaziale S1

Comment

Journey wrote:
      Hej..

Nu er jeg ikke lige sikker på hvad S serien fra siemens er.. Men en af mine kammerater har en S75.. Er det sådan, eller ligende.
      Hvis det er det, så er der ikke noget og sige til at den går i knæ..

Med 100 -200 kopper om dagen skal i op i en rimelig stor maskine, hvis det altså er noget der skal blive ved med og holde.

Har du et nogenlunde prisleje, så kan jeg prøve og anbefale en vej du skal gå..
      Ja det er den serie de er ikke beregnet til det vi har dræbt et par stykker så var på udkig efter noget der kan holde lidt mere , ingen ide om budget finder lige ud af noget.

Comment

Hej..

hehe.. De er lavet til omkring 10 - 15 kopper om dagen..

Men sig endelig til.. Så skal jeg nok hjælpe dig på vej..
        Hilsen Johnny

Faema Legend S1
        Faema MD3000 Touch
        Mahlkoenig Vario
        Jura Ena 9 OneTouch

Tidligere: Rancillio Silvia, ECM Giotto, La Spaziale S1

Comment

Working...
        X