Opslag

Collapse
No announcement yet.

Placering af steamer arm!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Placering af steamer arm!

Jeg går pt. og overvejer en opgradering af min trofaste Silvia.

Vi har et lille køkken og pladsen der er afsat til selve maskinen er op af en væg (til venstre) jeg har 30 cm i bredden.

Ja det er et problem, for alle maskiner har åbenbart bestemt at steamer armen skal side i venstre side???? Derfor valgte jeg Silvia\'en men er der andre maskiner der opfylder de krav?

Altså max 30 cm bred, steam arm i højre side, helst med 61 hoved, vand tank, og PID ville være rart men ikke et must max pris 15K men billiger udelukker ikke!

Hvad siger i?

Hilsen Henrik
    Henrik Palshøj

Re:Placering af steamer arm!

Så kunne Izzo Vivi/Alex (HX) være et valg.
    La Marzocco GS/3 AV
    Mahlkönig K30 Vario
    Mahlkönig Vario Home m/stålknive
    La Pavoni Professional
    Tidligere: Faema Ariete Vintage Lever, Faema Lambro Vintage Lever, Londinium I, La Marzocco GS/3, VBM Domobar, ECM Giotto, Expobar Office Leva, Mazzer Major, Mazzer Super Jolly, MK Guatemala, Anfim Best, Isomac Granmacinino, Gene Café CBR-101
    BLOG

Comment

Ja den er interesant men 5 cm for bred har et komfur stående på højre side.....
      Henrik Palshøj

Comment

Izzo Vivi mål (hxbxd) cm: 37x 31x 42
        La Marzocco GS/3 AV
        Mahlkönig K30 Vario
        La Pavoni Professional
        Tidligere: Faema Ariete Vintage Lever, Faema Lambro Vintage Lever, Londinium I, La Marzocco GS/3, VBM Domobar, ECM Giotto, Expobar Office Leva, Mazzer Major, Mazzer Super Jolly, MK Guatemala, Anfim Best, Isomac Granmacinino, Gene Café CBR-101
        BLOG

Comment

http://www.risteriet.dk/produkter/Es...al_Boiler.html Kunne måske være et bud...?
          \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Comment

Næppe - der er vist også problemer med placeringen øst-vest af steamer-armen

Comment

Hvis man er lidt snild kunne man måske købe sådan en Domobar Junior og så bytte om på varmtvandshanen og steameren.

Edit: Ovenstående skriver jeg helt uden at kende til maskinen. Umiddelbart kunne jeg godt være lidt skeptisk overfor den meget lille dampkedel den har, men det kan også være den er ok.
              Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Comment

Arr ja Izzo ViVi er kun 31 i breden (indsæt selv, slå sig for panden ikonet.) Med mindere man ligger den ned, for så kan det knibe

Det er et godt bud, nogen der har hands on erfaring med denne ædle ganger?

Hilsen Henrik
                Henrik Palshøj

Comment

Mener der er et par Vivi ejere her på forum. Jeg ville tro den er meget lig min Giotto som jeg er meget glad for. Se evt også denne anmeldelse fra Bellabarista.
                  På tilbud hos Kaffemekka til kr. 8.000
                  La Marzocco GS/3 AV
                  Mahlkönig K30 Vario
                  La Pavoni Professional
                  BLOG

Comment

Working...
                  X