Opslag

Collapse
No announcement yet.

Brugtpris på en La Marzocco Linea

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Brugtpris på en La Marzocco Linea

Hej,

jeg er kommet i besiddelse af en La Marzocco Linea maskine med 3 gruppehoveder, som det er planen, at jeg skal have solgt. Min udfordring er, at jeg ikke ved hvor meget jeg kan forvente at få for sådan en maskine.

Maskinen er fra 2005 og har været brugt en del på en cafe indtil for et par år siden.

Hvilken salgspris vil være fornuftig for denne maskine?

På forhånd tak.

Claus
    Nuova Simonelli Oscar
    Rancilio Rocky Doserless
    Gene Café

Re:Brugtpris på en La Marzocco Linea

Hvorfor er ddet lige at den skal sælges? Og hvordan kommer man lige pludselig i besiddelse af sådan en?

Hvis du mangler opbevaringsplads, kan jeg godt stille lidt køkkenbord til rådighed
    \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Comment

Det gør man når cafeen går konkurs og udlejer gør krav på inventaret. ;-)

Hvis det bare havde været modellen med et enkelt gruppehoved havde jeg installeret derhjemme. Men den er jo kæmpe stor :-)
      Nuova Simonelli Oscar
      Rancilio Rocky Doserless
      Gene Café

Comment

Ja den er kæmpe stor, men ikke til mit køkken

Jeg ved squ ikke hvad den skulle koste. Der er to 2gruppers til salg på dba og de har været til salg længe (læs: 2måneders tid), så medmindre du har en køber på hånden, kan det måske blive svært at afsætte den. Men et bud ville være omkring 40.000.

Ellers kan du smide den hjem til mig
        \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Comment

He he den kunne du godt tænke dig at få hjem at stå hva? ;-)

Nu har den været brugt en del og jeg ved ikke om den skal serviceres før den kan bruges, så umiddelbart virker en pris på 40.000 lidt højt.

Hvis du er interesseret i den er du meget velkommen til at komme med et bud.
          Nuova Simonelli Oscar
          Rancilio Rocky Doserless
          Gene Café

Comment

Ja det kunne jeg godt, men jeg tror prisen er lidt for høj til mig

Jeg kan sagtens have den på kommission...

Et hint omkring prisen kunne være:denne tråd...

Comment

Hej fik du solgt den?

Ellers er jeg interesseret

Comment

Working...
              X