Opslag

Collapse
No announcement yet.

Tanker bag tanken?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tanker bag tanken?

Hej som nogen måske har hørt, så har jeg brugt lidt på en ny Izzo. I den forbindelse undre det mig, at en så forholdsvis dyre maskine, i forhold til en Silvia! ikke kan byde op med en smartere tank! Min anke er, at den ikke går til toppen af maskinen, men stopper 4-7 cm under maskinens topplade, og et lille rundt hul kun er lige stort nok til kalkfilteret kan komme ned, og så skal slangerne også igennem her, hvilket gør vandpåfyldning unødig besværligt!

Nå men jeg mener jo at hvis der er noget man finder tåbeligt, så skal man melde det!!! Som sagt så gjort! Jeg skrev til MyWay som er producenten af Izzo\'s maskiner.. Søreme om han ikke svaret, her er hvad der blev svaret.

Citat:
    Dear Mr Henrik,
    we thank you for your purchase and for your e-mail.

Actually all the reservoirs we did find on the market are either too big or too small.

We did not give up and are still looking for a perfect one.

Kind regards.

Antonio NURRI
    Export Manager
    Citat slut!

Men er det bare mig? Men når man laver sådanne maskiner troede jeg man bare ringet til en \"tank\" fabrik og bestilte på mål! Men det gør man ikke! Så jeg lærte også noget i dag, så dagen var ikke spildt.

Hilsen Henrik
    Henrik Palshøj

Re:Tanker bag tanken?

Hej Henrik, jeg kan kun give dig ret i at tanken er lille.... Efter et behageligt kendskab til Isomac og Vibiemme som har tanke af en fin størrelse, så er min eneste anke hvad angår Izzo da også kun tankstørrelsen... Men men men.... Jeg affinder mig med det, da jeg meget gerne vil have den direkte på vandværket indenfor overskuelig tid.

Måske der ikke sælges nok maskiner til at det kan svare sig at producere individuelle tanke?

/wedoo
    LM GS/3 MP
    BestProtect Filter
    Compak K-10 Fresh
    Tools: espro/RB/Pullman
    Roaster: 800N Connoisseur

Comment

Working...
    X