Opslag

Collapse
No announcement yet.

8 mm eller 8,5 mm grupperhoved pakning

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 8 mm eller 8,5 mm grupperhoved pakning

Jeg har desværre ikke en skydelære, så jeg er ikke helt sikker på decimalerne, men kan nogen her sige mig om jeg skal bruge en 8 eller 8,5 mm pakning til en Izzo Vivi?

Hilsen Henrik
    Henrik Palshøj

Re:8 mm eller 8,5 mm grupperhoved pakning

Hejsa.

Ring til Niels (Kaffemekka) sådan noget ved han med sikkerhed :-)
    Administator på espressobar
    Izzo Alex Duetto
    Toper Cafemino
    Kværna 1F, Mazzer Mini Electronic A, Rocky
    Pullmann deluxe, Pullmann Barista, Rusbjerg tamper model 2 (prototype ver 2)

Og en masse andet lir... Men alligevel ikke nok...

Comment

Standard bruger Izzo 8,5 mm gruppehovedpakning, men 8 mm skulle efter sigende passe lidt bedre.
      La Marzocco GS/3 AV
      Mahlkönig K30 Vario
      Mahlkönig Vario Home m/stålknive
      La Pavoni Professional
      Tidligere: Faema Ariete Vintage Lever, Faema Lambro Vintage Lever, Londinium I, La Marzocco GS/3, VBM Domobar, ECM Giotto, Expobar Office Leva, Mazzer Major, Mazzer Super Jolly, MK Guatemala, Anfim Best, Isomac Granmacinino, Gene Café CBR-101
      BLOG

Comment

Hej Sonne.

Ja det var hvad jeg også fandt frem til, må hellere bestille en så man har en i reservedels lageret.

Hilsen Henrik
        Henrik Palshøj

Comment

Var med en stk 8mm med siste maskin fra BB, det gjør at hantaket står rett ut når den er i brykke posisjon, men bare den orginale kurven!
          med mitt ridgeless filter går den for langt.

Comment

Hej Henrik!

Jeg mente da det var en ny maskine da havde købt?1? er gruppepakningen allerede ved at være træt?

Den sidste \"store\" maskine jeg havde var en ECM giotto, men efter mere end 2,5år virker den stadig uden problemer (står nuhos en ven).

Men skifter i den inden den begynder at blive hård? blot nysgerrig
            Hilsen Andreas

Diverse....

Comment

Ja sprit ny, og den er ingenlunde træt, kan bare godt lide at have sådan nogle sliddele liggende, for sådan noget sker altid lige op til helligdage etc, og da jeg nødig vil undvære, så er det bare til lager jeg ville købe

Hilsen Henrik
              Henrik Palshøj

Comment

Fair nok... jeg venter til mit pf skal strammes hård før det holder tæt, eller hvis pakningen virker hård når jeg alligevel renser min \"shower screen\" og afmonterer den...

Men det er også fordi jeg godt kan overleve på stempelkaffe i op til flere dage
                Hilsen Andreas

Diverse....

Comment

Jeg har haft min maskine i ca 1½ år og har skiftet pakningen 3 gange, den er alligevel så billig, at jeg synes det er bedre at være på den sikre side... Den sidste jeg skiftede, knækkede dog også da jeg prøvede at bukke den sammen
                  \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Comment

Fair nok, det kan bare være jeg har været heldig, at den ikke har været knækket
                    Hilsen Andreas

Diverse....

Comment

Working...
                    X