Opslag

Collapse
No announcement yet.

hjælp! Min microcimbali virker ikke

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hjælp! Min microcimbali virker ikke

Er der mon nogen der kan give et godt råd. I en stresset og ulykkelig situation kom jeg til at tænde for min microcimbali uden at fylde vand på den. Den blev meget hed inden jeg opdagede fejlen. Jeg slukkede da straks. Da den blev kold hældte jeg vand på og tændte op igen. Startknappen lyste men den blev ikke varm.......Hvad gør jeg. Er det varmelegemet der er gået eller måske en sikring. Den har nogle år på bageb, men den er bare så fantastisk. Der er en flaske whiskey til den der kan komme med det råd, der redder den.:S :S

Re:hjælp! Min microcimbali virker ikke

Du kan åbne \"dyret\" og håbe på at du kan finde en overophedningssikring der bare skal resettes ... normalt er det en lille rød knap som skal trykkes ind.
    Administrator på EspressoBar
    Nuova Simonelli Appia 1.GR.
    Mazzer Kony Electronic

Comment

Tak for tippet. Har dog fået netop fået oplyst af Orphan espresso at der ikke findes nogen sikring af den slags på microcimbali, så det er nok varmelegemet der er smeltet. Det er desværre nok en større omgang. Men tak for indspark

Comment

Hej Martin,

Jeg har lagt nye billeder på Cimbali-annoncen på dba.dk - tjek dem ud, og lur på, om du ikke skal have en Cimbali mere (der virker) og så ovenikøbet har reservedele, så du har en fungerende Microcimbali resten af livet ;-)

Mvh.

Jacob

Comment

Working...
        X