Opslag

Collapse
No announcement yet.

reservedel til gaggia classic

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• reservedel til gaggia classic

Hermed første tråd fra mig

Jeg har erhvervet mig en brugt gaggia classic som jeg er rigtig glad for, men den skal have en lille udskiftning af ventilen til steameren. Den har nemlig lidt svært ved at lukke helt efter steamning.
    Jeg har prøvet at afkalke den (nogle gange efterhånden), men det er ikke der skoen trykker. -det tror jeg ihvertfald ikke.
    Er der nogen der ved hvor man kan købe dele til denne maskine, udover partsguru...

Jeg er selvfølgelig også meget åben for forslag til udbedrelse af prblemet på anden vis end udskiftning. Har prøvet at tjekke skema, men det ser ud til at selve hanen/ventilen ikke er til at skifte evt pakning på...

Udover det, så må jeg sige at dette forum er super. Har suget meget viden til mig herinde fra!

Mvh Oliver

Re:reservedel til gaggia classic

Det er en velkendt fejl, som jeg også døjer med, så jeg håber der er nogen der byder ind med en løsning. Tak for at du tager den op. Selv havde jeg efterhånden bare accepteret det.
    Gaggia Classic
    Gaggia MD58
    Presso Barista 58 mm.

Comment

Nå, så er det ikke bare min der har det problem...
      Prøv at kontakte risteriet, de har hjulpet mig før. De har vis en ansat der har en masse hemmelige kontakter rundt omkring.

Glæder mig til at høre om du har heldet med dig.
      Sune
      Gaggia Classic
      Mazzer Major
      Imex (afgået ved døden den 8/3-09)

Comment

Er der nogle af jer der har kontakte dem her ???

http://www.espressoservice.dk/
        Astoria Sibilla
        Bestmax Filter
        Mazzer Major Electronic
        JURA X9

Comment

Mange tak for svar. Jeg vil prøve at kontakte risteriet og espressoservice og krydse fingre for afhjælpning af problemet...

Det er ikke så slemt endnu, men bare et lille irritationsmoment der ville være dejligt at slippe af med. B)

Skal nok melde tilbage når jeg kommer nærmere en løsning!

Comment

Working...
          X