Opslag

Collapse
No announcement yet.

Begyndermaskine

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Begyndermaskine

Halløj

Jeg er nået dertil hvor der snart skal investeres i lidt hardware for, at forøge nydelsen af kaffe her på matriklen:-) P.t. nydes der kaffe fra mochakande, og det er jo fint meeen....

Budgette er rimelig begrænset hvilket jo indvirker på mulighederne. (kr2500-3000)

Efter at have læst en masse herinde, kan jeg jo se det er oplagt at gå efter en Silvia eller simonelli. Dog ser det ud til at ikke kan indfris i budgettet, når der også skal være plads til kværn. :-(

Jeg kigger lidt på La Pavoni også da det tiltaler mig med den manualle proces i at bruge den, og det betyder ikke så meget for mig at det tager tid. Jeg kan se at en LA PAVONI Europiccola ligger indenfor budgettet, men er i tvivl om hvordan man håndterer den når der ikke er manometer, og jeg er nybegynder... Er det et skidt valg?

På kværn siden er jeg helt blank så bud på en god begynder, vil jeg sætte stor pris på :-)

simon
    La Pavoni Europiccola
    La San Marco kværn
    Mochakande
    Godt humør!

Re:Begyndermaskine

Jeg har sendt dig en PM da jeg har en Silvia maskine og en Rocky kværn til salg.

Martin
    Rancilio Silvia
    Mahlkönig Vario

Comment

Jeg har kigget mig lidt på La pavoni Europiccola. Lurer på om ikke det skal være min føsrte maskine :-) Tønker måske noget med brugt, men er der nogen som har en idé om hvad \"et service\" med pakninger osv koster til sådan en fætter?

Er i tvivl om hvilken kværn jeg skal gå efter. Synes jeg kan læse mig til, at pavoni gerne vil have meget fint kværnet, men hvilke kværne kan klare det tilfredsstillende, uden at jeg skal sælge bilen:-) ?

simon
      La Pavoni Europiccola
      La San Marco kværn
      Mochakande
      Godt humør!

Comment