Opslag

Collapse
No announcement yet.

Reservedele til Rancilio Silvia

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Reservedele til Rancilio Silvia

Hej,

Pumpen til min Rancilio Silvia (mener det er v4, fra 2013/14) er ved at gå. Jeg vil lige prøve at skille den ad, og se om det skulle være en knækket fjeder (som vist her). Men uanset om det er en ny fjeder eller en hel ny pumpe der skal til, så har jeg haft lidt svært ved at finde et sted at købe en erstatning.

Er der nogen, som ved hvor man kan købe en reserve-fjeder og en reserve pumpe til Silvia fra en webshop som leverer i DK (helst dansk, men ellers er resten af EU også OK, dog gerne med DK levering).

Der er masser af steder i USA (i hvert fald til pumpen), også et par som vil sende til DK, men her er pumpen jo til 120V.

Hej Jeg har tidligere købt reservedele til en Silvia fra Bluestarcofee

Comment

Oprindeligt indsendt af Aephir Se indlæg
      Hej,

Pumpen til min Rancilio Silvia (mener det er v4, fra 2013/14) er ved at gå. Jeg vil lige prøve at skille den ad, og se om det skulle være en knækket fjeder (som vist her). Men uanset om det er en ny fjeder eller en hel ny pumpe der skal til, så har jeg haft lidt svært ved at finde et sted at købe en erstatning.

Er der nogen, som ved hvor man kan købe en reserve-fjeder og en reserve pumpe til Silvia fra en webshop som leverer i DK (helst dansk, men ellers er resten af EU også OK, dog gerne med DK levering).

Der er masser af steder i USA (i hvert fald til pumpen), også et par som vil sende til DK, men her er pumpen jo til 120V.
      En pumpe til en Silvia er en helt standard Ulka-pumpe, som de fleste webshops, der sælger reservedele har.
      Ingen grund til, ikke at købe i dk
      KristianK
      En del af EspressoBar

Følg mig meget gerne på
      https://instagram.com/kristianskaffe.dk
      https://www.facebook.com/Kristianskaffe.dk/

Hjemmeside
      www.kristianskaffe.dk og www.lejenbarista.dk

Comment

Working...
      X