Og prisen er vel meget fair, 1.800€ er vel omkring 14.000,-
Administator på espressobar Izzo Alex Duetto
Toper Cafemino
Kværna 1F, Mazzer Mini Electronic A, Rocky
Pullmann deluxe, Pullmann Barista, Rusbjerg tamper model 2 (prototype ver 2)
Og en masse andet lir... Men alligevel ikke nok...
Spændende... Men kun til direkte tilslutning til vandværket - korrekt?
I forbindelse med ombygningen / monteringen af rotationspumpen fjerner de tilsyneladende den interne vandtank, men der står faktisk at man via en adapter kan anvende en ekstern tank hvis man måtte ønske det:
Umbau auf interne Rotationspumpe. Nach dem Umbau kann die Maschine an Festwasser betrieben werden. Es besteht außerdem die möglichkeit mit beiliegenden Adapter die Maschine aus einem externen Trinkwassertank zu betreiben.
( Der interne Wassertank entfällt )
Da jeg købte min hos KaffeMekka sagde Niels faktisk at der var lavet plads i kabinettet til en rotationspunpe og at han sagtens ville kunne sætte en rotationspumpe i maskinen hvis jeg på et senere tidspunkt måtte ønske det. Han ville lige afvente at der var nogle standardstumper til løsningen, så han ikke skulle starte fra scratch
Da jeg købte min hos KaffeMekka sagde Niels faktisk at der var lavet plads i kabinettet til en rotationspunpe og at han sagtens ville kunne sætte en rotationspumpe i maskinen hvis jeg på et senere tidspunkt måtte ønske det. Han ville lige afvente at der var nogle standardstumper til løsningen, så han ikke skulle starte fra scratch
Hmmm - det lyder som om det bliver meget svært at komme udeom denne VBM, når jeg skal opgradere i det nye år ;-)
Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon) Østerbro
La Marzocco GS3
Mahlkönig K30 Vario
Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)
Comment