VBM Domobar Super med PID og dualboiler med rotationspumpe , hvis nogen skulle være interreseret.
Opslag
Collapse
No announcement yet.
VBM DSP og dualboiler og rotationspumpe
Collapse
X
-
VBM DSP og dualboiler og rotationspumpe
Fortid
La Marzocco GS3
Casadio Macinadosatore Istantaneo
Hottop KN8828-P
BWM S M/LCD på vandværket
Reg Barber 58mm Anodized/Stål
Pullman/Synesso ridgeless
Bumper TS
Motta Knockbox
Nutid
Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
French Press-Bodum 4 cupEmneord: Ingen
-
Re:VBM DSP og dualboiler og rotationspumpe
Spændende... Men kun til direkte tilslutning til vandværket - korrekt?Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
Østerbro
La Marzocco GS3
Mahlkönig K30 Vario
Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)
-
Hmm, ikke dårligt.
Og prisen er vel meget fair, 1.800€ er vel omkring 14.000,-Administator på espressobar
Izzo Alex Duetto
Toper Cafemino
Kværna 1F, Mazzer Mini Electronic A, Rocky
Pullmann deluxe, Pullmann Barista, Rusbjerg tamper model 2 (prototype ver 2)
Og en masse andet lir... Men alligevel ikke nok...
Comment
-
Hobzon wrote:
Spændende... Men kun til direkte tilslutning til vandværket - korrekt?
Umbau auf interne Rotationspumpe. Nach dem Umbau kann die Maschine an Festwasser betrieben werden. Es besteht außerdem die möglichkeit mit beiliegenden Adapter die Maschine aus einem externen Trinkwassertank zu betreiben.
( Der interne Wassertank entfällt )
Da jeg købte min hos KaffeMekka sagde Niels faktisk at der var lavet plads i kabinettet til en rotationspunpe og at han sagtens ville kunne sætte en rotationspumpe i maskinen hvis jeg på et senere tidspunkt måtte ønske det. Han ville lige afvente at der var nogle standardstumper til løsningen, så han ikke skulle starte fra scratch
Comment
-
fbrose wrote:
Da jeg købte min hos KaffeMekka sagde Niels faktisk at der var lavet plads i kabinettet til en rotationspunpe og at han sagtens ville kunne sætte en rotationspumpe i maskinen hvis jeg på et senere tidspunkt måtte ønske det. Han ville lige afvente at der var nogle standardstumper til løsningen, så han ikke skulle starte fra scratchHenrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
Østerbro
La Marzocco GS3
Mahlkönig K30 Vario
Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)
Comment
Comment