Re:CEME pressurestat?
Nope - du er bestemt ikke ignorant. Både CEME, mater, jaeger osv passer - jeg har bare en forkærlighed for CEME :unsure:
Sirai vil det derimod knibe med at få klemt ind - de har en lidt anderledes konstruktion, men er omvendt også langt mere stabile (og dyrere)
Jeg tror jeg spadserer en tur i ruísteriet i løbet af dagen og hører om de skulle have en på lager
Poul
Opslag
Collapse
No announcement yet.
CEME pressurestat?
Collapse
X
-
Det kan godt være at jeg er ignorant, men kan du ikke bruge en hvilken som helst? CEME, Ma-ter, Jaeger eller Sirai (så længe der er plads til den i maskinen)? CEME og Ma-ter burde være nogenlunde lige store...
EDIT: Hvis ingen af espressobutikkerne kan hjælpe, hvilket jeg tvivler påSå er der et firma i Brabrand der nok kan hjælpe ;P
Leave a comment:
-
-
E61 wrote:
Jeg har været stille på det sidste, primært fordi jeg pusler om mine store maskiner (men også fordi jeg har rejst en del på det sidste ...), men nu bliver jeg alligevel nødt til at give et pip.
For mens jeg gav al min opmærksomhed til de store, blev den lille (min Tea) åbenbart ked af det og pressurestaten er nu stået af.
Er der nogen der ved om en af de danske forretninger ligger inde med CEME pressurestater så jeg hurtigt kan få fingre i en?
Poul
Jeg glæder mig rigtig meget til at se resultatet af dine restaureringer.
Hvis der sidder sådan en CEME pressurestat i nogle af de maskiner som KaffeMekka forhandler, kunen jeg godt forestille mig, at Niels derude kan hjælpe...
Leave a comment:
-
-
CEME pressurestat?
Jeg har været stille på det sidste, primært fordi jeg pusler om mine store maskiner (men også fordi jeg har rejst en del på det sidste ...), men nu bliver jeg alligevel nødt til at give et pip.
For mens jeg gav al min opmærksomhed til de store, blev den lille (min Tea) åbenbart ked af det og pressurestaten er nu stået af.
Er der nogen der ved om en af de danske forretninger ligger inde med CEME pressurestater så jeg hurtigt kan få fingre i en?
PoulEmneord: Ingen
-
Leave a comment: