Ja så blev det tid til at min kære Silvia måtte vige pladsen , men en god tid har Silvia og jeg dog haft sammen
Tja og matriklen på køkkenbordet har været reserveret til Vibiemme Dual boiler Pid , og det faktisk lige siden jeg så den første gang , da smeltede jeg
ikke fordi der ikke er andre nydelige maskiner i den prisklasse , men det er jo altsammen smag og behag hvad man er mest til , men Vibiemmen er lige i øjet til mig
Tja pakken ankom kl. 12 så måtte jeg bare smide hvad jeg havde i hænderne og koncenter mig om pakken , så det har været hygge hele eftermiddagen, så nu er der blevet pakket ud og stilt op og der er kommet ild i dyret . Tja så er det i gang med og lære den og kende og få pejlet sig ind på shotsene , og helst indenfor 14 dage :laugh: nej så galt går det nok ikke , men lidt forfra igen er det måske lidt , men det vil vise sig.
Nå ja det var jo de billeder vi kom fra , så her lige et par stykker

Og jo det er en glad mand der har taget de billeder

Tja og matriklen på køkkenbordet har været reserveret til Vibiemme Dual boiler Pid , og det faktisk lige siden jeg så den første gang , da smeltede jeg

Nå ja det var jo de billeder vi kom fra , så her lige et par stykker

Og jo det er en glad mand der har taget de billeder

Comment