Opslag

Collapse
No announcement yet.

Test af de populæreste maskiner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Test af de populæreste maskiner

Cool med de grundige tests der er herinde :-)

Men det kunne være endnu bedre hvis de mest populære maskiner også blev testet.

Nu er min købekraft ikke lige den bedste, men jeg kunne alligevel præstere at bruge konens opsparing på en Oscar 3 mdr. efter jeg havde brugt 3.500 af hendes lommepenge på en Isomac :-( ...undskyld Theresa ;-)

Jeg mener blot, der er rigtig mange herinde der ejer følgende maskiner (blot et skøn):
    - VBM domobar
    - Rancilio Silvia
    - Oscar
    - andre populære?

Det kunne være sjovt hvis disse maskiner kom i gennem espressobars vridemaskine til en seriøs test.

VH
    Claus aka. the scout
    ECM Synchronika
    Lagom P64 - Option O - med SSP Red Speed Burrs High Uniformity

Re:Test af de populæreste maskiner

Vil lige buste op under denne debat. Den er nok mest rettet mod de ildsjæle på espressobar.dk der tester maskiner. Jeg ved godt vi alle kender maskinerne, men det kunne være interessant med en objektiv sammenligning :-)

Nu har jeg jo selv lige købt en Oscar ;-)
    ECM Synchronika

Comment

Ideen er som ganske god, men måske er der et lille men...

Vi vil selvfølgelig gerne teste alle de maskiner vi kan komme til, men jeg tror mange har større interesse i de nye maskiner, der kommer på markedet, end i de llidt ældre modeller.

Hvis du søger på Oscar eller Miss Silvia her i forum, vil der komme rigtig mange tråde op - tilsvarende på andre fora, så der er nok ikke så meget nyt at komme efter der.

Dukker der en \"ældre\" model op til test, skal den dog nok blive testet
      Administrator på EspressoBar

Black coffee rules...

Comment

Hejsa

jojo...men

Det virker stadig som om disse relativt billige \"gamle\" modeller er blandt de bedst solgte (uden at have hold i den påstand).

Ved gennemgang i diverse fora, taler folk gerne mest positivt om deres egen maskine + det aldrig er en objektiv vurdering.

Ellers er der jo altid den gamle test fra politiken hvor Oscar klarede sig bedst. Ville bare hellere have en mere prof test!

Ville gerne stille min maskine til rådighed hvis det skulle komme på tale.

Ellers må jeg jo bare spare op igen ;-)
        ECM Synchronika

Comment

Working...
        X