Opslag

Collapse
No announcement yet.

Udstyr til Ascaso Dream

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Udstyr til Ascaso Dream

Jeg er klar over, at Ascaso\'en ikke er i høj kurs herinde. Blandt andet har jeg læst, at der er rigtig mange der ikke mener, at den er alle pengene værd.

Men.. Jeg har fundet en der var et uanstændigt godt tilbud og var derfor nødsaget til at købe den.
    Så jeg kommer forhåbentlig aldrig til at få samme følelse om ydelsens og prisens indbyrdes fordeling.

Desværre er denne maskine kun med et aggregat til pod\'s. Det er jo blevet så populært med \"the italian way\", fordi det er nemt og ikke sviner..

Jeg er ren novice indenfor barista-tingen, men med kaffepuderne, lærer jeg det jo i hvert fald aldrig.

Mit spørgsmål er nu blot:

Hvor køber jeg det udstyr der skal til for at udskifte den bajonet (hedder det det?) der sidder på nu med en af de \'rigtige\'?
    Og hvad skal man forvente, at det koster?

/Janus
    --
    Janus

Re:Udstyr til Ascaso Dream

Hmm - jeg troede den BÅDE kunne lave kaffe med almindeligt formalede bønner OG med pods... men jeg tager måske fejl?
    Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
    Østerbro

La Marzocco GS3
    Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Comment

Re:Udstyr til Ascaso Dream

Hej Jens,

Så vidt jeg ved - og her håber jeg, at jeg tager fejl - er der to udgaver af Dream. Én der kan tage både pods og løst kaffe og én der KUN tager pods. Så faktisk er jeg bange for, at du med din udgave ikke kan brygge med løst kaffe. Jeg ville dog lige ringe og høre KaffeMekka, som forhandler maskinen. De ved det sikkert, og vil sikkert også kunne få evt. ekstraudstyr hjem...
      Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
      Baratza Forté
      Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Working...
      X