Opslag

Collapse
No announcement yet.

vedr. italiensk netshop

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• vedr. italiensk netshop

Har set nedestående shop anbefalet her på siden.
    Ku` egentlig godt tænke mig at høre lidt mere til evt. praktiske erfaringer med folk, der har handlet der. Så vidt jeg kan se, er fragt f.eks inkluderet, og der står også noget om, at der i garantiordningen ligger, at man kan få maskineriet lavet her i DK inden for de første 2 år. Det lyder jo faktisk ret godt. Og priserne er altså umiddelbart ganske fordelagtige.
    Flere inputs er velkomne :woohoo:
    EspressoCoffeeShop: Espresso machines, grinders & Tools

Re:vedr. italiensk netshop

amarone wrote:
    Har set nedestående shop anbefalet her på siden.
    Ku` egentlig godt tænke mig at høre lidt mere til evt. praktiske erfaringer med folk, der har handlet der. Så vidt jeg kan se, er fragt f.eks inkluderet, og der står også noget om, at der i garantiordningen ligger, at man kan få maskineriet lavet her i DK inden for de første 2 år. Det lyder jo faktisk ret godt. Og priserne er altså umiddelbart ganske fordelagtige.
    Flere inputs er velkomne :woohoo:
    http://www.espressocoffeeshop.com/
    Det med garantien har været omtalt før i denne tråd. Selvom det står der, passer det ikke:

Snakkede med dem i dag , de sagde man skulle sende produktet retur men det kostede cirka 30euro så det er ok udover man mangler dyret en uge+

Lød også lidt for fantastisk/unfair hvis det skulle fixed lokalt
    Men servicen skulle være fin. Jeg ville dog kræve en ret stor besparelse for at jeg skulle placere en ordre i Italien, men det er jo et temperamentsspørgsmål
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

- Hmm. Lyder ikke specielt godt, at de skriver, at maskinen kan \"fixes\" lokalt, men at det i realiteten ikke se ud til at holde vand. På nær det - selv om det jo egentlig er \"rigelgt\" - lyder det jo ellers til at være et ok-sted. Altså så længe, at maskineriet ikke har brug for en \"håndværker\"

Comment

Jeg kan godt se jeg kunne ha sparet en 1600 kr. hvis jeg havde købt min maskine gennem denne netshop. Men hvis den skulle sendes til Ita. for en evt. rep. tror jeg bestemt jeg ville handle herhjemme.
        Ydermere er de i Italien ikke kendt for at ride samme dag som de sadler, så måske er venetiden også laaaaang før man ville få den igen osv. :huh:
        Elektra Microcasa a Leva
        Demoka-Minimoka kværn
        RB 49mm short ball i træ/stål
        MokaMaster fra VEV-Vicano ita.
        Don Pedro-vaacum kaffebrygger (Bodum
        )

Comment

Hej

Faktisk har jeg lige fået en Is maskine fra Italien, bestilt søndag, sendt mandag og den kom torsdag eftermiddag. Så det med at de ikke er kvikke passer ikke altid.
          De sendte tracking kode og trak først betaling da det var ankommet til mig.

Jeg har faktisk haft de længste leverings tider fra UK, hvor de tog betaling den dag jeg lage order på hjemmesiden med 3 ugers levering.

Jeg tror mere at det er et spørgsmål om hvor seriøs internet butikken er.

Mvh Løth
          Mvh Løth

Comment

Måtte vente næsten 5 uger på min elektra fra fabrikken i italien. Jeg var dog advaret.
            Selvfølgelig kan ikke alle køres over en kam, men de har helt sikkert et ry for ikke at være alt for hurtige.
            Elektra Microcasa a Leva
            Demoka-Minimoka kværn
            RB 49mm short ball i træ/stål
            MokaMaster fra VEV-Vicano ita.
            Don Pedro-vaacum kaffebrygger (Bodum
            )

Comment

- En ting er at de er \"gode/hurtige\" at handle med, men en anden ting er netop det som de skriver på deres hjemmeside vedr. garantiordningen. Det er det, som åbenbart ikke helt ser ud til at holde i praksis(?)

\"The warranty is valid without any restrictions in all EU countries. You have the right to repair your product free of charge at any outhorized
              manufacturers service centre in the UK DK or any EU country within the warranty period.
              If any \'authorized\' service center refuses to service a product justifying this fact that the product has been bought in a different European Union country,
              please be aware that this practice is illegal and should be reported immediately to us and to your local authorities\".

Comment

Løth wrote:
                Faktisk har jeg lige fået en Is maskine fra Italien, bestilt søndag, sendt mandag og den kom torsdag eftermiddag.
                Lidt OT, men hvilken har du købt? Jeg sidder selv og er ved at undersøge markedet efter en ny ismaskine. Skriv gerne om du er tilfreds med den du har købt osv.
                Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Comment

Spørg dem direkte vedr garanti men regn med at den skal sendes retur hvis der sker noget.

BellaBarista vil vist sende reserve dele hvis der sker noget ellers er det også retur.

Jeg har købt en Andreja Premium dernede fordi den sidste pris jeg så den til i danmark var 40% højere.

Jeg kan godt leve uden maskinen hvis den er til rep dernede det er jo heller ikke nogle garanti for at det går hurtigere i danmark med en reperation.

Comment

Hej Skurken

Jeg har købt en Musso Lussino, det er en fortræffelig maskine som kan lave portion efter portion.

her er lidt data

Musso Lussino is the \'queen\' : Totally in stainless steel it is a \'small\'
                    commercial machine ,ie the all components are really top quality and
                    it can used for heavy
                    duties, one batch after the other.
                    It comes with a Fixed bowl (not extractable) to allow a far better
                    performance than the extractable bowl
                    machine (cleaning is very easy as it is totally stainless steel made)

Den vejer godt til og er lavet som de espresso maskiner vi køber helt i rustfri stål, desværre ikke billig men en super maskine.
                    Jeg er yderst tilfreds.

De har en super levering.

Mvh Løth
                    Mvh Løth

Comment

Takker Løth, den vil jeg kigge nærmere på. Ser helt klart lækker ud, så er det bare lige at få den til at passe ind i budgettet
                      Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Comment

Skurk...ring lige når du har fået den hjem ;-)
                        ECM Synchronika
                        Lagom P64 - Option O - med SSP Red Speed Burrs High Uniformity

Comment

Selv tak, glad for at kunne hjælpe.

Mvh Løth
                          Mvh Løth

Comment

Working...
                          X