Opslag

Collapse
No announcement yet.

Fælleskøb af Reg Barber tamper

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fælleskøb af Reg Barber tamper

I forlængelse af Amarones tråd og MoBaks hurtige feedback på min ide opretter jeg nu en ny tråd.

Jeg tænker på at bestille en tamper direkte fra Reg Barber i canada og jeg tror der er penge at spare hvis vi er nogle stykker som går sammen om det.
    Jeg vil gerne stå for koordineringen og udlæg for indkøb hvis folk tilslutter sig ideen!

priseksempel:

Reg Barber Anodized handle + Stainless steel base

fra risteriet (så vidt jeg ved, en af de eneste RB forhandlere i DK) 220+325 = 545 kr.

fra RB Canada: 38 + 38 = 76 CND = 375 kr.
    (så kommer porto 10$ pr. del oveni, men det er her vi burde kunne lave en god deal ved et fælleskøb.)
    Jeg har skrevet en mail til RB om de vil give os lidt rabat hvis vi bestiller et større antal dele.

Har i inputs og/eller synes det er en god ide, så fyr løs!

VH Jens

Interesseliste: (by MoBak)

Jeg har aftalt med Jens, at jeg vedligeholder en liste over \"tilmeldte\" her i toppen af tråden. Jeg har skrevet dem på, som jeg mener har udtrykt interesse (nogle med \'?\' bag, da jeg er i tvivl om diverse spørgsmål er udtryk for interesse). Det er endnu ikke bindende at stå på denne liste (da vi endnu ikke kender til de aktuelle økonomiske og praktiske forhold), men det betyder, man er seriøst interesseret.

Hvis du mangler på denne liste eller ønsker at blive fjernet, så sig endelig til i tråden eller en PM til MoBak.

- Jens
    - Amarone
    - MoBak
    - EspressoDalle
    - Hobzon
    - KimH
    - bss
    - Amarone
    - Joni
    - Roed
    - plyngby
    - JkMa
    Vibiemme Domobar Junior DB
    Mazzer Mini Electronic A

Re:Fælleskøb af Reg Barber tamper

Lyder bestemt spændende.
    Endnu har jeg ikke så meget forstand på tampere.
    Ville den kunne fåes til forskellige \"portafilter-størrelser\"?
    - Og har du et link til hvordan den ser ud/flere oplysninger?
    :cheer:

Comment

Jeg vil gerne være med - man kan vel altid bruge en ny tamper hvis tilbuddet er godt :laugh:

Forestiller du dig, at vi kan bestille hvilken som helst kombination eller skal vi lægges os fast på en enkelt (eller nogle få) model(ler)?

Jeg kunne nemlig rigtig godt tænke mig en c-flat base eller måske endda prøve at springe ud i den nye c-rippled.
      Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
      Baratza Forté
      Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Ja det glemte jeg lige :blush:

link til Reg Barber: http://www.coffeetamper.com/english/tamperstore.asp

De anses for at være nogle af de bedste tampere. Der er uendelige kombinationsmuligheder for flotte tampere og de laves på bestilling helt ned 1/10 mm dvs. kan tilpasses ALT!
        Mazzer Mini Electronic A

Comment

MoBak wrote:
          Forestiller du dig, at vi kan bestille hvilken som helst kombination eller skal vi lægges os fast på en enkelt (eller nogle få) model(ler)?
          Jeg håber da på at der er mulighed for at bestille alle de forskellige modeller og så bare få sendt dem i én stor pakke.
          Hvis de alle skal være ens falder det lidt til jorden. :S
          Mazzer Mini Electronic A

Comment

Jens wrote:
            MoBak wrote:
            Jeg håber da på at der er mulighed for at bestille alle de forskellige modeller og så bare få sendt dem i én stor pakke.
            Hvis de alle skal være ens falder det lidt til jorden. :S
            Præcist. Men koordineringsarbejdet bliver stort. Ikke mindst med hensyn til at regne pris ud pr. person (inkl. opsplitning af regningen fra Skat). Men hvis det styres stramt i et regneark fra starten, bør det jo kunne lade sig gi\' sig. Jeg giver gerne et bidrag i \"administrationsgebyr\". Er vi bare 15 vil en 20\'er pr mand jo stort set betale din egen tamper (hvis du er god nok til at forhandle med RB ) og det synes jeg ville være fortjent...

La Marzocco GS/3
            Baratza Forté
            Bestmax filter

Comment

Lyder som en rigtig god ide:P , står selv for en opgradering så kan kun klpppe i de små tamper hænder.:laugh:

Espresso Dallle

La Cimbali M30 Dosatron år 1996
              Bestmax filter 3/8\\\" medium
              La Fiorenzato M80 kaffekværn
              Pimpet Iroast2
              Gaggia Classic, Brass
              58 mm Tamper, egen fab.

Comment

Så bliver de vel også med EspressoBar logo på...? :woohoo: :woohoo: :woohoo:
                Mvh. Ole

Expobar Leva Dual Boiler - Macap M4D - TORR tamper - Gene Café

Comment

OleMar. wrote:
                  Så bliver de vel også med EspressoBar logo på...? :woohoo: :woohoo: :woohoo:
                  Det overvejer jeg da, om ikke min skal være i hvert fald B) \"Engraving\" koster 25 USD

La Marzocco GS/3
                  Baratza Forté
                  Bestmax filter

Comment

Jeg er muligvis også interesseret, men vil gerne lige høre priserne først.
                    Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
                    Østerbro

La Marzocco GS3
                    Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Comment

Jeg har godt nok ikke lige set hele deres sortiment eller sat mig ind i detaljerne om de forskellige udformninger endnu. Men jeg er med..... :-)

Godt initiativ Jens B)
                      - La Spaziale S1 Dream
                      - Bestmax S
                      - Ceado E37S
                      - Rancilio Rocky SD
                      - Hottop B

Comment

Jeg har efter aftale med Jens oprettet en \"interesseliste\" i Jens\' første indlæg i denne tråd. Indtil vi kender mere til de gældende forhold for fælleskøbet, er det ikke bindende at stå på listen, hvis man ikke er rimelig seriøst interesseret i at deltage, må man gerne sørge for at blive slettet, da det er lidt ærgerligt, hvis vi tror, vi er 20 og pludselig er vi kun 5 eller 10.

@Amarone og OleMar: I har stillet nogle spørgsmål i tråden og jeg er i tvivl om, hvorvidt det viser interesse i at deltage i et evt. fælleskøb. Vil I lige sige \"go\" eller \"no-go\" for at stå på listen?

@andre: Tjek lige om jeres tilstedeværelse/fravær på listen er i overensstemmelse med jeres ønske

La Marzocco GS/3
                        Baratza Forté
                        Bestmax filter

Comment

Jo det lyder jo spænnende/fristende med fælleskøbet Jens men hvordan ser det ud med told og moms , nogen der er inde i reglerne ?
                          Fortid
                          La Marzocco GS3
                          Casadio Macinadosatore Istantaneo
                          Hottop KN8828-P

BWM S M/LCD på vandværket
                          Reg Barber 58mm Anodized/Stål
                          Pullman/Synesso ridgeless
                          Bumper TS
                          Motta Knockbox
                          Nutid
                          Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
                          French Press-Bodum 4 cup

Comment

Ahhhhh for f.... jeg har lige bestilt to nye tamper hos Reg
                            Nå men det ændre jo ikke på at det er en super go\'idé og jeg er sikker på at hvis vi bestiller en ordenlig omgang så giver Reg nok også en okay rabat.
                            Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

Jeg er på, hvis det kan lade sig gøre at der kun bliver bestilt en bund eller 2 til mig. Er egentligt glad nok for den top jeg har.
                              Nuova Simonelli Oscar - Stempelkande - Aeropress
                              Mahlkönig \\\"DDR\\\" Guatemala - Compak K3 Chrome

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎