Opslag

Collapse
No announcement yet.

Naked PF som er pænt (til silvia)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Naked PF som er pænt (til silvia)

Hej Venner

Jeg sidder her og kigger på diverse sider for at finde et naked PF som ikke ligner det her....

Jeg synes det er lidt plasticagtigt og kedeligt (nu håber jeg ikke jeg fornærmer alle jer som ejer sådan et ) Nu hvor Rancilio har oppet sig på den nye (2009) Silvia, og smidt et lidt pænere håndtag på PF\'et, ville det næsten være synd at købe et som lignede det gamle.

Jes synes ikke umiddelbart at jeg kan finde nogen danske sider som forhander andre end det som vist på linket, -eller et som ligner til forveksling
    /Emil Malling

Jeg tager gerne en omvej, hvis følelsen af at opnå noget unikt er til stede - citat Bonderøven.

Rancilio Silvia 2009 - Casadio Istantaneo
    ... Og en ønskeseddel såå lang

Re:Naked PF som er pænt (til silvia)

Den bedste måde at få et på vil være at købe et originalt som det der hører med og så selv bore det op eller få én til det. Det kan blive rigtig pænt hvis man har det rigtige værktøj, og så matcher de jo.
    Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Comment

Det må være det her du leder efter...

http://www.pasmarose.de/catalog/prod...89c0f1fc564e6c
      Mvh. Ole

Expobar Leva Dual Boiler - Macap M4D - TORR tamper - Gene Café

Comment

OleMar. wrote:
        Det må være det her du leder efter...

http://www.pasmarose.de/catalog/prod...89c0f1fc564e6c
        Det var det faktisk, TAK ! Er der nogen der ved om der er nogen danske butikker der forhandler den her ?
        /Emil Malling

Jeg tager gerne en omvej, hvis følelsen af at opnå noget unikt er til stede - citat Bonderøven.

Rancilio Silvia 2009 - Casadio Istantaneo
        ... Og en ønskeseddel såå lang

Comment

Er der nogen der ved om der er nogen danske butikker der forhandler den her ?
          -Prøv at forhør dig hos Rancilio Silvia forhandlerne.

Det burde jo være standard at De også lå inde med det \"nøgne\" portafilter, ellers må De i hvert fald kunne skaffe det...!
          Mvh. Ole

Expobar Leva Dual Boiler - Macap M4D - TORR tamper - Gene Café

Comment

Men nu er pasmarose jo ikke skide dyre, ikke i fragt ihvertfald. Så vidt jeg kan se skal du slippe omkring 465-500 kr med forsendele.
            Jeg tror nemt du kan komme til at slippe det samme i DK, når det er et originalt. Men så vidt jeg kan se af teksten på pasmarose, er det lavet af et originalt - spørgmålet er så om det er rancillio der har lavet det...
            Nuova Simonelli Oscar - Stempelkande - Aeropress
            Mahlkönig \\\"DDR\\\" Guatemala - Compak K3 Chrome

Comment

Jeg spurgte hos KaffeMekka ang bundløst portafilter og han får de almindelige boret ud hos en leverandør. Dekoster så omkring 300 kr, hvilket ser ud til at være noget billigere end pasmarose.de. Desværre havde han ikke lige nogle på lager, da leverandøren var en smule bagefter, men det lød på ham som om de snart kom på lager igen...

-Jeppe
              Til espresso:
              Izzo Vivi mkII m restrictors
              Obel Mito 75mm knive.

Til sort:
              Hario V60
              OE Lido 2 håndkværn
              Chemex
              Diverse stempelkander

Comment

Det var da godt nok billigt i forhold til hvad det almindelige pf, der ikke er boret op, koster. Jamen så var det jo godt du lige ringede rundt i stedet for at bestille med det samme. Det er der nok nogen herinde der skal blive glade for
                Nuova Simonelli Oscar - Stempelkande - Aeropress
                Mahlkönig \\\"DDR\\\" Guatemala - Compak K3 Chrome

Comment

Working...
                X