Opslag

Collapse
No announcement yet.

Eureka Mignon m/timer

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Eureka Mignon m/timer

Er der nogen som kan anbefale denne kværn, eller er der andre på marked som er bedre til samme pris. den skal bruges sammen med en Vbiemme domobar
    Eureka Mignon

Re:Eureka Mignon m/timer

Hey Jesper

Jeg har en Eureka med timer. Jeg er helt klart tilfreds med den. Jeg tror hvad præcision angår, er den rigtig god, og specielt prisen taget i betragtning. Den laver en smule klumper når den kværner. Disse forsvinder under distributionen, men må betragtes som et minus, da det vel tager lidt ekstra tid.
    F.eks. Mazzer har en tragt som har til formål dels at fjerne klumperne og dels til at lægge det lidt bedre ned i filteret. Eurekaen sviner lidt på bordet fordi der ryger lidt ved siden af. Hvis man kan leve med at Eurakaen grisser lidt og laver lidt klumper er det en superkværn. For det vigtigste i kværnen er vel om den kan kværne bønner med stor præcision, og det viser test den kan.
    Niels fra Kaffemekka kan fortælle en del om den slags, og har et ret bredt udvalg. Han kan selv reparerer det meste, og har som regel reservedele på lager, og yder iøvrigt ret god service. Det er der sikkert også andre der gør, men han gør i hvertfald.
    Vibiemme Domobar Super PID m/rotation Electronica 2008
    Eureka Mignon
    Hottop P
    Bumper gear
    Zassenhaus 154
    Bodum gear

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢