Opslag

Collapse
No announcement yet.

Mazzer Mini electronica A vs. Mazzer Mini electronica B

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• KimH
    replied
    Re:Mazzer Mini electronica A vs. Mazzer Mini electronica B

Halløjsuppe

Jeg har desværre ikke selv en MM eller lignede kværn(Endnu )

Jeg syntes det virker som en fed funktion at man bare trykker hhv. 1 eller 2 gange på portafilter knappen B) Jeg vill vælge B\'eren hvis jeg skulle købbe en MM idag. Dette kan muligvis være en ulempe hvis man kværner i andet end et portafilter, da knappen muligvis er lidt dum at trykke på med fingerene hvis man holder en kaffedåse eller lignende foran. Men igen.... Det er bare mit bud, jeg har aldrig haft fingrene i en selv :whistle:

Har du kigget på Mazzer Super Jolly? Den får meget ros i diverse amerikanske kaffe forums.

/KimH

Leave a comment:

• Mazzer Mini electronica A vs. Mazzer Mini electronica B

Halløj

Jeg har næsten besluttet mig for at tage skridet og købe mig en Mazzer..

Jeg er netop blevet bekendt med forskellen på A og B modellen.
    Forskellen består i at betjeningen foregår enten fra toppen af \"trakten\" eller med filterholderen.
    Mazzer Mini electronica A med knapper for et, dobbelt shots eller kontinuerlig kværning.
    Mazzer Mini electronica B har samme funktioner men den startes med filterholderen på en knap, hvor filterholderen ligger i holderen. Et klik til en enkelt, to for en dobbelt og holdes den inde kværnes der indtil knappen slippes igen.

Hvem har erfaringer eller meninger omkring valget mellem disse.
    Man kunne fristes at til mene at B´eren er lidt kønnere uden ledningen til betjeningen.
    Hvad siger I?
Working...
X