Opslag

Collapse
No announcement yet.

Compak K3 Touch eller Anfim K2

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Compak K3 Touch eller Anfim K2

Hej derude.

Jeg har en Rocky der overhovedet ikke spiller på samme hold som mig. Jeg kan ikke få ordentlig espresso ud af maskinen med den og har prøvet en anden kværn nede i forretningen der spillede første gang. Jeg har lidt kik på disse to kværne: Compak K3 Touch eller Anfim K2.

Er der nogen der har en af disse kværne der kan anbefale dem eller anbefale mig ikke at købe dem??

Kasper
    Hjemme:
    ECM MICHELANGELO 1grp, WeMo controlled
    La Spaziale S1 Vivaldi II med LED-lys
    Mazzer Robur E

Arbejde:
    ECM Michelangelo 2grp
    Mazzer Major

Re:Compak K3 Touch eller Anfim K2

Jeg fik nu tit en del godt ud af min gamle Rocky.

Nu har jeg dog Mazzer Mini Electronic... og den er mega god synes jeg... klumper überhodet ikke
    Nuova Simonelli Appia
    Compak K10
    Gene roaster

Comment

blade69 wrote:
      Nu har jeg dog Mazzer Mini Electronic... og den er mega god synes jeg... klumper überhodet ikke
      jo jo men den koster jo også 3 gange så meget som en Rocky...
      Jeg købte da gerne en hvis jeg havde penge som jeg har hår i rø.. på ryggen. :lol:

Jeg kikker på disse to da jeg håber lidt på at min forhandler vil tage kværnen tilbage og sælge mig en ny og lidt bedre. Og det er disse to han har jeg føler at jeg har råd til. De koster en lille tusse mer end min Rocky. Nu får vi at se.

Kasper
      Hjemme:
      ECM MICHELANGELO 1grp, WeMo controlled
      La Spaziale S1 Vivaldi II med LED-lys
      Mazzer Robur E

Arbejde:
      ECM Michelangelo 2grp
      Mazzer Major

Comment

K3\'eren er efter min mening rigtig meget kværn for pengene. Jeg har en kammerat der har den, så har drukket en hel del kaffe fra den, og også selv prøvet den, og jeg synes den er rigtig fin.
        Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Comment

Jeg ville også vælge K3´eren. Jeg har selv en Anfim K2 som jeg er rigtig glad for. Kvaliteten er i mine øjne højere end Rocky, men ligesom Rocky er den med indstilling i trin. Du vil unægteligt rende ind i nogle gange at finde den perfekte formaling ligger mellem to trin. Er det en kværn kun beregnet til espresso ville jeg til hver en tid vælge trinløs justering næste gang.
          Nuova Simonelli Musica
          Mazzer Major (espresso)
          58 mm Pullman Barista tamper
          Gene Café rister
          Diverse stempelkander og andet gejl

Comment

Working...
          X