Opslag

Collapse
No announcement yet.

CASA kværn - har I erfaringer med den ?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• CASA kværn - har I erfaringer med den ?

Hej

Jeg har en Rancilio Silvia, som jeg er meget meget glad for. Var i Risteriet i dag og købte deres Casa-kværn frem for Rockyen. Har I erfaringer med Casa-kværnen ?

:woohoo: jeg glæder mig til maden er overstået, så der kan blive plads til \"aftenbønner\"

Re:CASA kværn - har I erfaringer med den ?

hej

mere end 40 views men ingen mening om Casaen. Nu har jeg selv gjort mig erfaringen, og i skrivende stund glæder jeg mig til morgen-latten. Jeg har ikke det store sammenligningsgrundlag fra andre kværne. MEN en ting er sikkert det er outstanding sammenlignet med da jeg fik den malet hos Riccos, Risteriet og andre. Dybden, harmonien og cremaen er lige i skabet.

Så med den baggrund tør jeg godt anbefale andre at købt Casaen

Comment

Nice .. og te\'løk lad os endelig vide hvad du syntes, når du har brugt den i et stykke tid ..
      Administrator på EspressoBar
      Nuova Simonelli Appia 1.GR.
      Mazzer Kony Electronic

Comment

Jeg har efterhånden haft min Casa i et par år og jeg må sige jeg er ganske godt tilfreds. Formalingen er dejligt ensartet og der er stort set ingen problemer med statisk kaffe som ved Rocky.

Skulle jeg i dag vælge ny kværn i samme prisklasse ville jeg dog nok kigge efter en kværn med trinløs justering, synes godt man kan have behov for at kunne fintune engang imellem.

Alt i alt en god kværn som har tjent mig godt, men som klart står overfor opgradering når det ikke længere er su som går ind på kontoen.
        Nuova Simonelli Musica
        Mazzer Major (espresso)
        58 mm Pullman Barista tamper
        Gene Café rister
        Diverse stempelkander og andet gejl

Comment

Working...
        X