Opslag

Collapse
No announcement yet.

Grinta Kværn

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Grinta Kværn

hmm ja jeg spørg og jeg spørg :-)

Jeg skal jo have mig en kværn og har kikket lidt omkring, og mange snakker Rocky andre er til tilbudet med en MP4, men skal lige høre den der Grinta som Simonelli laver, høre jeg ikke meget til ??? hvordan kan det være, data siger mere power støre holder , smart kontakt så den starter når man sætter hoverdet under, på coofeegeek, roser de den meget , men er der en grund til at jeg ikke kan læser så meget om den her hjemme, eller hader i bare plastik? jeg vil heller købe maskine end beholder, og syntes faktisk om designet :-)

Re:Grinta Kværn

Jeg kender ikke omtalte kværn, men da jeg også er på udgik efter en afløser/opgradering på kværn siden hører jeg også gerne kommentarer.
    Administator på espressobar
    Izzo Alex Duetto
    Toper Cafemino
    Kværna 1F, Mazzer Mini Electronic A, Rocky
    Pullmann deluxe, Pullmann Barista, Rusbjerg tamper model 2 (prototype ver 2)

Og en masse andet lir... Men alligevel ikke nok...

Comment

Jeg ville som sagt ikke have noget imod at købe den - Jeg tror det er en bedre grinder en Rocky. Den lader til at være designet som Oscar: Med tanke på kvaliteten af det der er inde i maskinen!

Hvad kommer du til at give for Grinta\'en? Bare så vi har et sammenligningsgrundlag - Det kan jo være at du kan få en bedre kværn til samme pris [eller lidt højere] ;P
      Sort som en panter, sort som slanter
      Tjent på sort arbejde, og sort som Knight Rider
      Sort som piloten I en Tie Fighter
      Sort som pletterne på Pongo
      Sort som alle andre end Tintin I Congo
      Sort som en afro, så sæt den kaff' på!

Comment

ja men som det ser ud nu, ville jeg købe den samme med Ocsaren over nettet og det vil sige at den koster 155 Euro :-P

Alternativt er det tilbud dervar til Jul hvis det stadigvæk gælder hos kontracoffe men det er jo noget dyre og hvis den ikke er bedre, på coffe geeek siger de som sagt den er GUF men altså 155 euro, og hvis det kun er denman køber så 155+35 i poto

Comment

Tjah 1.155,- er jo en del billigere end de 1.799,- den bliver solgt for herhjemme - Jeg siger \"go for it\" Du får nok ikke noget bedre til dén pris!
          Sort som en panter, sort som slanter
          Tjent på sort arbejde, og sort som Knight Rider
          Sort som piloten I en Tie Fighter
          Sort som pletterne på Pongo
          Sort som alle andre end Tintin I Congo
          Sort som en afro, så sæt den kaff' på!

Comment

men jeg vil gerne give 2000 bare ikke uden grund :-)

Comment

jeg har prøvet begge kværne, personligt syntes jeg ikke der er den store forskel og så alligevel. Den støreste fordel ved Nuova Simonelli Grinta\'en, ud over at den passer til Hr Oscar i designet, er at den rotere 400 rpm langsomere hvilket giver mindre varme og der med bedre smag. Så hvis det var mig ville jeg vælge Grinta\'en
              Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎