Jeg har længe været på udkig på en afløser til min Rocky, syns ligesom ikke at den klær Alex\'en ;-)
Har længe haft et godt øje i retningen af Compak K3 touch, Så det var jo rart da Kaffeagenterne gav mig lov til at få en til test en uges tid. Mange tak, Thomas!
Jeg vil i denne tråd poste lidt billeder, videoer og erfaringer jeg måtte få mens Compak\'en står i mit køkken. Det er ikke sikkert at oplevelsen bliver fuldkommen i kronologisk orden, der kommer nye indlæg pø om pø.
Jeg vil forsøge at lave sammenligninger mellem Rocky\'en og Compak\'en, da det er den eneste kværn jeg lige umiddelbart har at sammenligne med. Spørgsmål, så sig frem.
Emballagen:

Første kig i kassen:
Det er hopperen der er pakket i den \"løse\" kasse i midten.

Hopperen er godt pakket ind:
Og ja, det er en plastikstamper der ligger med, stille griner jeg fik mig :laugh:

Selve kværnen kommer til syne:

Så kom han på bordet uden hopper:

Og med hopper, dejlig stor, klarer 800g bønner, så det passer meget godt med en rist på Cafeminoen

Den fylder lidt mere end Rockyen, og waf\'en er ikke særlig god...

Men den kan godt stå under skabet, heldigt nok,
ellers havde konen forlangt nyt køkken, så jeg slap uden om igen :P:

Fortsættelse følger...
Har længe haft et godt øje i retningen af Compak K3 touch, Så det var jo rart da Kaffeagenterne gav mig lov til at få en til test en uges tid. Mange tak, Thomas!
Jeg vil i denne tråd poste lidt billeder, videoer og erfaringer jeg måtte få mens Compak\'en står i mit køkken. Det er ikke sikkert at oplevelsen bliver fuldkommen i kronologisk orden, der kommer nye indlæg pø om pø.
Jeg vil forsøge at lave sammenligninger mellem Rocky\'en og Compak\'en, da det er den eneste kværn jeg lige umiddelbart har at sammenligne med. Spørgsmål, så sig frem.
Emballagen:

Første kig i kassen:
Det er hopperen der er pakket i den \"løse\" kasse i midten.

Hopperen er godt pakket ind:
Og ja, det er en plastikstamper der ligger med, stille griner jeg fik mig :laugh:

Selve kværnen kommer til syne:

Så kom han på bordet uden hopper:

Og med hopper, dejlig stor, klarer 800g bønner, så det passer meget godt med en rist på Cafeminoen

Den fylder lidt mere end Rockyen, og waf\'en er ikke særlig god...

Men den kan godt stå under skabet, heldigt nok,
ellers havde konen forlangt nyt køkken, så jeg slap uden om igen :P:

Fortsættelse følger...
Comment