fås der andre til VBM modeller
Opslag
Collapse
No announcement yet.
Nyt net over drybbakken
Collapse
X
-
Re:Nyt net over drybbakken
ellers kanen smed vel lave et til dig... eller hvis du er lidt fix på fingrerne kan du selv?\\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin
-
Johan wrote:
Jeg tror det bliver smeden...Fortid
La Marzocco GS3
Casadio Macinadosatore Istantaneo
Hottop KN8828-P
BWM S M/LCD på vandværket
Reg Barber 58mm Anodized/Stål
Pullman/Synesso ridgeless
Bumper TS
Motta Knockbox
Nutid
Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
French Press-Bodum 4 cup
Comment
-
Jeg har et extra net som du kalder det i overskud, kan muligvis tage et billede af det senere. Og jeg tror sagtens en smed kan få det til at passe til din VBM...\\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin
Comment
-
Hvis du ikke allerede har afsat dit ekstra net, er jeg interesseret.
Jeg har også en VBM Super og er lidt træt af trådnettet over drypbakken. Det fanger al skidt og snavs og bliver beskidt i løbet af ingen tid. Lidt ærgerligt at VBM\'en ikke er født med samme slags drypbakke og net som ECM\'en.
Comment
-
Hvis du ikke allerede har afsat dit ekstra net, er jeg interesseret.
Jeg har også en VBM Super og er lidt træt af trådnettet over drypbakken. Det fanger al skidt og snavs og bliver beskidt i løbet af ingen tid. Lidt ærgerligt at VBM\'en ikke er født med samme slags drypbakke og net som ECM\'en.
Comment
-
Det net jeg havde, var ikke et der decideret passede til Vibiemme eller ECM, men jeg har nu også smidt det ud for lang tid siden, desværre...\\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin
Comment
Comment