Opslag

Collapse
No announcement yet.

Nyt net over drybbakken

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nyt net over drybbakken

fås der andre til VBM modeller
    Vibiemme domobar super
    Mazzer mini Electronic B (nero)
    Manufacture Bottomless PF
    Manufacture PF
    RegB stamber
    RegB Knock Box
    Den store stamberstand Risteriet

Re:Nyt net over drybbakken

ellers kanen smed vel lave et til dig... eller hvis du er lidt fix på fingrerne kan du selv?
    \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Comment

Jeg tror det bliver smeden...
      Vibiemme domobar super
      Mazzer mini Electronic B (nero)
      Manufacture Bottomless PF
      Manufacture PF
      RegB stamber
      RegB Knock Box
      Den store stamberstand Risteriet

Comment

Johan wrote:
        Jeg tror det bliver smeden...
        Er vi ude i et specielt net-design ?
        Fortid
        La Marzocco GS3
        Casadio Macinadosatore Istantaneo
        Hottop KN8828-P

BWM S M/LCD på vandværket
        Reg Barber 58mm Anodized/Stål
        Pullman/Synesso ridgeless
        Bumper TS
        Motta Knockbox
        Nutid
        Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
        French Press-Bodum 4 cup

Comment

Jeg har et extra net som du kalder det i overskud, kan muligvis tage et billede af det senere. Og jeg tror sagtens en smed kan få det til at passe til din VBM...
          \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Comment

Hvis du ikke allerede har afsat dit ekstra net, er jeg interesseret.

Jeg har også en VBM Super og er lidt træt af trådnettet over drypbakken. Det fanger al skidt og snavs og bliver beskidt i løbet af ingen tid. Lidt ærgerligt at VBM\'en ikke er født med samme slags drypbakke og net som ECM\'en.

Comment

Hvis du ikke allerede har afsat dit ekstra net, er jeg interesseret.

Jeg har også en VBM Super og er lidt træt af trådnettet over drypbakken. Det fanger al skidt og snavs og bliver beskidt i løbet af ingen tid. Lidt ærgerligt at VBM\'en ikke er født med samme slags drypbakke og net som ECM\'en.

Comment

Det net jeg havde, var ikke et der decideret passede til Vibiemme eller ECM, men jeg har nu også smidt det ud for lang tid siden, desværre...

Comment

Working...
                X