Opslag

Collapse
No announcement yet.

Silvia: 2009 steam arm

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Silvia: 2009 steam arm

Hej,

Jeg faldt lige over den her: http://www.youtube.com/watch?v=0NxZlKwmQ1A&feature=sub

Det er jo næsten værd at gå igang med. Nogen der ved, hvor meget sådan et sæt koster? (Nej jeg har ikke spurgt Niels endnu, det kommer nok )
    85% of the worlds work is done by people who dont feel very well
    -- Winston Churchill

Re:Silvia: 2009 steam arm

Undskyld for at gå lidt off topic, men er der stor forskel på de to steam wands ud over at den nye kan flyttes i 3 dimentioner til forskel fra de to på den gamle ? JA udseende selvfølgelig , men ellers ?

(EDIT: Eller er det hhv. to og een dimention :S )
    /Emil Malling

Jeg tager gerne en omvej, hvis følelsen af at opnå noget unikt er til stede - citat Bonderøven.

Rancilio Silvia 2009 - Casadio Istantaneo
    ... Og en ønskeseddel såå lang

Comment

jazz wrote:
      Hej,

Jeg faldt lige over den her: http://www.youtube.com/watch?v=0NxZlKwmQ1A&feature=sub

Det er jo næsten værd at gå igang med. Nogen der ved, hvor meget sådan et sæt koster? (Nej jeg har ikke spurgt Niels endnu, det kommer nok )
      80 usd
      Miss Silvia m. Manometer & PID
      Rocky SD
      Xpressivo Barista stamper
      Behmor 1600

Comment

Så er det jo bare at trykke \"Add to cart\" ;-)
        Administator på espressobar
        Izzo Alex Duetto
        Toper Cafemino
        Kværna 1F, Mazzer Mini Electronic A, Rocky
        Pullmann deluxe, Pullmann Barista, Rusbjerg tamper model 2 (prototype ver 2)

Og en masse andet lir... Men alligevel ikke nok...

Comment

Er der nogen herinde som ved, om det er muligt at montere 2009-steam armen fra en Silvia på en Cipelletti C500 ???

Jeg er rigtig glad for min Cipelletti i kombination med en ECM K2-kværn, synes dog at steam-armen er lidt for \"tam\", selvom den leverer masser af damp.

Comment

Working...
          X