Er der nogen her i hytten der har sat et manometer på en Silvia? Hvad skal der til, og hvor køber man det henne?
Opslag
Collapse
No announcement yet.
Manometer på Silvia
Collapse
X
-
Re:Manometer på Silvia
manometer man købes hos kaffeagenterne(http://www.kaffe-agenterne.dk/produc...roducts_id=448)og så skal du bruge et stk 3/8 del pneumatisk T fitting .som du kan købe i din lokale jernhandel.En lille stump slange og to klemmemufferCasadio Instantaneo
-
-
Miss Silvia m. Manometer & PID
Rocky SD
Xpressivo Barista stamper
Behmor 1600
Comment
-
-
Undskyld jeg spørger (meget) dumt... men, hvad bruger man værdien til når det er monteret?
Jeg tænker bare, hvis man får maskinen indstillet til 9-9.5 bar, hvad bruger man så løbende at kunne læse trykket - er der noget jeg har misforstået?
/Hans-Henrik---
Nuova Simonelli Musica
Mazzer Mini kværn
En utrættelig kaffetørst
Comment
-
-
Skal mods nu også have en nytteværdi...?
Man kan vel bruge det til at se dels hvor hurtigt man når op i tryk, og dels om man når helt derop, eller om man har fået pakket kaffen ringe så vandet bare fiser lige igennem...
hjalle: fandt godt tråden efter jeg havde startet denne... det ser godt ud. når nu man alligevel er i gang med at lave pladearbejde...
Comment
-
-
Den altoverskyggende årsag til at jeg gjorde det, var \"fordi man kunne\" :-)
OG nu er jeg bare blevet vant til at det er der, og holder øje med det ifbm shots og backflush :-)Miss Silvia m. Manometer & PID
Rocky SD
Xpressivo Barista stamper
Behmor 1600
Comment
-
Comment