Opslag

Collapse
No announcement yet.

Steam tip

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Steam tip

Hej alle

Hvad er jeres erfaring ang. steam tippen? Hvor stor forskel gør det om man bruger den ene eller anden type?

Jeg har nu efterhånden forsøgt mig med mange liter sødmælk, men stadig ikke lykkes for mig at lave lækker mælk med skum i en passende mængde til en cappuccino.

Der er ikke en decideret tip på min maskine, den ser bare ud som på vedhæftede billede. Jeg kan se at på den nye model er der tilføjet en tip, så tænker at hvis det er noget der betyder meget kan jeg måske skaffe en steam arm fra en nyere model... kan selvfølgelig også være det bare er mig der er uduelig :S
    Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Re:Steam tip

Det ligner godt nok en udfordring

Jeg tror du skal prøve at få en rigtig arm/tip, ellers skal du have en (der kan det med mælken) til at prøve den.

Comment

Re:Steam tip

Hmmm... du har nok ret.

Jeg kan ikke umiddelbart finde en dansk eller tysk forhandler der har dele til Arduino Victoria, nogen herinde der har et godt bud?

Hvis ikke man kan finde en komplet ny arm der passer på må jeg købe sådan en her Dampdysse hjem og så evt. høre en af mine kammerater, som arbejder med stål, om han kan fabrikere en arm hvor den passer på...
      Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Comment

Working...
      X