Så var Giesen på besøg hos os i sidste uge og installere vores nye rister.....og om ca. 3 uger får vi byttet vores Probatino ud med der nye W1 Rister....som er en lækker, dejlig 1kg rister.....behøver jeg at sige det kribler i fingrene......
Opslag
Collapse
No announcement yet.
Growerscup Probat L25.....
Collapse
X
-
Re:Growerscup Probat L25.....
Søren Stiller Markussen wrote:
Så var Giesen på besøg hos os i sidste uge og installere vores nye rister.....og om ca. 3 uger får vi byttet vores Probatino ud med der nye W1 Rister....som er en lækker, dejlig 1kg rister.....behøver jeg at sige det kribler i fingrene......Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!
La Marzocco GS/3
Baratza Forté
Bestmax filter
1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser
-
OMG!!?! Hvor er den enorm og lækker!
Bliver spændende at høre om resultaterne på den.Mvh. Anders
Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.
Comment
-
RuneL wrote:
Skurken wrote:
OMG!!?! Hvor er den enorm og lækker!
Bliver spændende at høre om resultaterne på den.Mvh. Anders
Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.
Comment
-
Rancilio Silvia
Rancilio Rocky SD
Xpressivo Presso Primo
Behmor 1600
Comment
-
HOLY CANOLY!!!
Det var eller noget af en rister! Et stor tillyke herfra!Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
Østerbro
La Marzocco GS3
Mahlkönig K30 Vario
Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)
Comment
-
Hej..
Stort tillykke med Probaten.. Det er bare en lækker rister..
Jeg savner allerede vores.. Håber snart de får fingerne ud, så vi kan blive forenet igen..
Glæder mig til og høre om den 3-trins brænder er vejen frem..
jojo og en ny 1 kg rister.. Cool.. Skal vist lige have fat i Roberto.. Sådan en mangler vi da også.. hehe..Hilsen Johnny
Faema Legend S1
Faema MD3000 Touch
Mahlkoenig Vario
Jura Ena 9 OneTouch
Tidligere: Rancillio Silvia, ECM Giotto, La Spaziale S1
Comment
Comment