Opslag

Collapse
No announcement yet.

Mini anmeldelse:FreshRoast 8 (75g) Coffee Roaster

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mini anmeldelse:FreshRoast 8 (75g) Coffee Roaster

Jeg købte dyret for ca 5 uger siden her:
    http://www.invalsa.com/product_info....products_id=83
    Det tog ca 14 dage før den ankom sammen med en told og skat opkrævning på 367 kr. Detb gjorde awww men jeg var forberedt på det. Jeg var meget bekymret da der stod 129 v under maskinen men en email fra Invalsa forklarede at så længe den rigtige stik var på maskinen kunne mand være forvisset om at det var en 220v.
    Jeg er newbie og har ikke noget at sammenligne med men jeg kan fortælle at det er utrolig nemt at smide 60 g bønner ind i maskinen og modtage ca 50 g færdigvare 8 minutter senere.
    Jeg har en forlængerledning og rister 2 meter fra min bagdør, dog kunne man bruge den indendørs under god udblæsning.
    Maskinen har kostet mig ca 1150kr inkludering fragt, told og 1 kilo bønner. Det er laaangt under prisen i Danmark for en iRoast2 men der er nogle minusser. Det første er størrelsen. Glem det hvis du også skal riste for en stor flok venner. Jeg kan ikke forstille mig at maskinen kunne klare det at blive brugt 3 gange om dagen år efter år. Men er du typen som kun bruger f eks 100 g om ugen er det en overvejelse værd.
    Den næste minus er også alvorlig, går den i stykker under garantiperioden kan det måske ikke betale sig økonomisk at returnere den pga vores meget høje postdanmark priser.
    Jeg er glad for min FreshRoast8 og fortryder ikke købet . Men når den går i stykke køber jeg nok en IRoast 2 fra Danmark.
    Jeg skal lige nævne at jeg samtidig købte en sampler pack af speciality bolivian coffee organic fair trade bønner. Dem var jeg ikke særlig glad for.
Working...
X