Cafelat Robot i fin stand sælges da jeg ikke har drukket espresso i over 1 år - 1800kr
den er også på DBA
send...
Opslag
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0,1650 seconds.
Keywords
Medlemmer
Emneord
-
-
Tak for advarslen! Uha, det er ellers en dyr sag…
-
Jeg har en i grøn der har stået stille i et år. Der er lidt skrammer på siden af portafilter, men ellers i tip top stand. Nypris er 3000kr uden fragt,...
Leave a comment:
-
Men hvorfor tror du at de er slidte? Hvad skal vi se på billedet?
Men 9 år, ja jeg ville skifte
Leave a comment:
-
Jeg har det fra Rent-postevand.dk med den hurtige membran og uden pumpe. Der er fin fart på her på 2.sal på Frederiksberg
Leave a comment:
-
Ja, jeg betalte vel omkring 600kr for mit sidste anlæg - og det har kørt 2 år uden skift af nogle filtre. Det måler helt fint - men ja der skal vel snart...
Leave a comment:
-
Men filtrene er dyre, og skal skiftes tit - i hvertfald ifht. et osmose anlæg…
Leave a comment:
-
98 mm SSP High Uniformity
Et sæt 98mm SSP High Uniformity sælges for 2000kr.
De har kværnet under 100 kg - og er lige hevet ud af kværnen, hvor Frank fra Titus havde...Last edited by pingel; 12. August 2021, 18:34.
-
-
Altid frisk på noget “nyt”, så jeg giver de 1000kr �� Hvis altså ikke du bor for langt væk - hvor bor du?
Leave a comment:
-
-
Du skal sætte prisen 500 højere end den laveste pris du vil være glad for at sælge til - så er der lidt at arbejde med...
Og det er sikkert...Last edited by pingel; 3. April 2021, 14:11.
Leave a comment:
-
Nu har trådstarter fået en professionel vurdering på 30.000. Så kan han jo sætte den til salg for det beløb, og så kan han jo se om vurderingen holder...Last edited by pingel; 31. March 2021, 15:07.
Leave a comment:
-
-
Jeg har en bonavita på 1 liter med temperaturindstilling og gooseneck stående i kolonihaven - 400 kroner...
Leave a comment:
Leave a comment: